tisdag, juni 20

Värsta grymma träningen

Snacka om hålligång. Det var perfa joggingväder så kollegan och jag tog en tur på lunchen. Vi sprang och vi sprang och vi sprang och vi sprang. Fyra rundor. Typ 6 km. Sen efter jobbet åkte jag in till stan för att "uträtta". Det gjorde jag i typ tre timmar, i flygande fläng. 10 km, minst. Köpte bara hemliga saker. Eftersom jag ska på födelsedagsmiddag i morgon och bort på midsommarafton. Nä förresten, en sak är inte hemlig. Hittade en efterlängtad silkestop. Ända sen Stella McCartney har jag suktat efter ett champagnefärgat linne i silke. Letat utan framgång. Men idag hade French Connection ett att erbjuda. Tror bestämt att det får bli del av min midsommaroutfit. Med söt kjol eller slitna jeans till.

Jaha nu är det visst nån fotbollsmatch på tv.

6 kommentarer:

linda m sa...

Va?? är det fotboll på tv??
har fortfarande inte hört ngt. JAAaaaaaaAAAAAA!! där ute så möjligen bara 0-0 än..?

Anonym sa...

Hi Linda K.

I am wondering how it is that you have so many clothes to model? Are you shopping all the time? We were in Sweden last summer and your prices are very high. BobK/Orlando

Linda K sa...

linda m: jag orkade inte kolla, men det gick visst bra :)

sofia: har en träningstimme i veckan, så jag behöver inte stressa.

BobK: hi! no I do other things as well, however I think it´s really fun with clothes. I mix a lot, from H&M to more expensive brands. Also I think that my closet seems to be bigger than it is because I mix and match the clothes in different ways.

I was in Orlando a couple of years ago, warm and nice :)

Linda K sa...

vintagejessica: om det inte står som spön i backen, silke blir fult då :P kram!

Cecilia sa...

Gud vad duktigt du är som springer på lunchen. Jag har nu i en vecka funderat på att det nog är dags att börja jogga lite (har innan skyllt på vädret). Får se, kanske jag ska börja powerwalka, vill ju inte chocka min kropp totalt. Men en runda med min ny ipod låter faktiskt frestande...

Anonym sa...

Alltså... Jag fattar inte... hur har man tid att jogga på lunchen??? Ska man inte äta mat då? Och har ni dusch på jobbet i så fall? Jag kopplar inte... =)