fredag, juni 9

Glömde

Tycker själv att jag är en ganska ordningssam person (har jag bloggat om detta tidigare? ok då får det väl bli en upprepning). Nu börjar jag undra om jag ska ändra det till att jag var en ordningssam person. Misstäker att det kan ha med en viss sons födelse att göra att jag sakta men säkert förfaller i glömskans träsk. Man får lite annat att tänka på. Eller så är det åldern bara, jag börjar bli glömsk helt enkelt. Är. Inte börjar bli. Idag glömde jag örhängen och min lunch.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, jag glömmer lunchen jämt och ständigt och jag har inte ens några barn att skylla på. :)

Linda K sa...

lena: ha ha jahapp då är det väl åldern då? För min del alltså :D

Me sa...

Bibliotekarie utan ordning? Ingen bra kombination.
Kul blogg! I'll be back.

Linda K sa...

japaneseviking: nä, men jag tror jag funkar rätt bra ändå :) Välkommen åter!

Anonym sa...

absolut har det med grynen att göra - jag är dubbelglömsk ibland ;)
Det värsta var nog när jag gick in på Ica, handlade, betalade och gick. Utan varorna.

Anonym sa...

Jag glömde min kalander idag! :)

Linda K sa...

hedgehog: tror jag nästan jag också gjort nån gång, när jag bara skulle ha nåt lite :D

sara: alltid nåt :)

Unknown sa...

Typiskt! Det värsta jag vet är när jag glömmer örhängena hemma...

Anonym sa...

Men jag är värst. Körde in på McDonalds drive-thru, beställde, betalade och körde iväg.
KOm tillbaks 5 minuter senare och skämdes som en hund. Killen i kassan skrattade så han grät.

Linda K sa...

janne: hahahahahahahaha du e rolig du :D

lena: HA HA HA HA!! skämsigt :D

Anonym sa...

Var glad så länge du inte glömmer sonen någonstans.
ewac

Linda K sa...

ewac: aaaaaaaaaldrig! :O