måndag, juni 26

Sitter säkert

Så är det rea. Överallt i hela stan. NK. Natalie Schuterman. Mulberry. Footlight. Överallt. Fick jag minsann bekräftat när jag bläddrade igenom tidningen i morse. Och här sitter jag. På jobbet. I säkert förvar. Lika bra det.

UPDATE: Sprang och köpte mjölk till kaffet (hur står dom ut på ICA, det är ju freeeeezing i hela butiken?!) och passerade Rizzo. Damn that sale looks delicious! Polly, haru en till trehjuling eller nåt att sälja? See u on the corner :)

UPDATE II: Och kan man inte reafynda skor kan man kanske vinna dom! Tävla tävla!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag vet. Jag tänkte gå lite tidigare från jobbet idag. Hoppas att inte alla trettioåttor har hunnit gå.. :)
Polly, shoeshopper

Anonym sa...

undrar när mrs h rea börjar?
har du nån aning?
/mia

Anonym sa...

Javisst ja, det hade jag glömt! Mina favvon är kvar dock, så jag får väl köra på. Men det känns kostigt att inte ens behöva rimma.. ;)
Polly rimmaren

Anonym sa...

Tror du att det brinner i baken eller ....
ewac

Linda K sa...

polly: sprang förbi nu på lunchen. Tyckte det var en rätt trist rea. Knaske bättre inne i stan?

mia: näpp, ingen aning :O

polly igen: du kan ju rimma ändå och kanske få stilpoäng? :D

ewac: burn baby burn...

Anonym sa...

Jag med och jag är helt knäckt över alla fynd som passerar i revy! Måste ut en sväng efter jobbet men då finns det nog inget kavr.... ;)

Linda K sa...

hotspot: hö hö så fort går nog inte hela sommarrean åt ;D

Polly sa...

Okej. Been there. Done that. ;)

Linda sa...

Jag veeet. Dessa reor gör mig galen! Kan de inte sluta snälla. Me have no money.

Linda K sa...

polly: what have u done
?! :D

linda: det enklaste är att inte närma sig nån butik. Och bara det är ju omöjligt...