fredag, juni 9

H&M passport

Det gäller ju att shoppa sig till 20%, ha ha. Jag bara undrar, vem kan vara utan en guldbikini i sommar?



Och så står det överallt i alla tidningar, klipp av ett par gamla jeans som du har hemma och vips har du ett par najsa shorts. Gamla jeans som jag gillar kan jag väl inte klippa sönder heller. Gamla jeans som jag inte gillar kommer jag inte att gilla i kort version heller. Nä, så här fick det bli.



UPDATE: Maken kallar sig nu mannen med den gyllene pistolen. Jag översätter: han gillar bikinin ;P

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kommer jag känna igen dig på guld bikini i Alicante till sommaren.n Snygg
ewac

Linda K sa...

ewac: hi hi ja jag är säkert den enda ;) Hur var filippa?

vintagejessica: ja men borde ha badräkt OCKSÅ, men inte BARA. Kallt om magen! :D

Anonym sa...

Urläcker bikini!!
Den kommer bli kanon till den spanska solbrännan :)

Anonym sa...

Tummen upp från Hotspot :)

Anonym sa...

Vilken snygg kofta du har på outfitbilden *gillar mkt*

Anonym sa...

Hahaha, rolig man du har!

Linda K sa...

mocca: ja nu gäller det att börja pressa :D

hotspot: gott betyg, man tackar! :)

maja: fniss :*)

Anonym sa...

tips från hedgehog: SMÖRJ IN DIG!!!

finfin bikini - om jag hade haft lite mindre boobs hade jag skaffat en likadan =)

Linda K sa...

hedgehog: ja jag ska :) Ja för plankor funkar den finemang, bikinin!

Anonym sa...

Det blir filippa imorgon kollegan var där idag och fyndade bla.jeans 300 så det blir att hänga på låset.
ewac

Linda K sa...

ewac: håller tummarna för dig! :)

Anonym sa...

shoppingen gick bra
billiga jeans 300
bla. baggy.
ewac

Linda K sa...

ewac: man får gratulera! du borde ju också ha en blogg och visa upp dina fynd :)