söndag, juni 11

Mot kyrkan

Ok jag drar på dop nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är snygg och fräsch som alltid!
Gillar verkligen din klänning. Mer och mer för varje gång jag ser den.
Vi ska på dop nästa helg. Funderar som alltid över vad jag ska ha på mig. Och garderoben gapar tom och innehållslös mot mig. :) Nä det är inte så att det inte finns några kläder där, men inget som passar ihop med något annat, alternativ passar för tillfället alternativt så har jag redan haft det 25 gånger vid alla tänka bara tillfällen och alla har redan sett mig i det flera gånger.

Linda K sa...

intressesmurfen: tack! nåt fint och billigt från H&M kanske? Finns massor av fina klänningar på Hamngatan! Eller kombinera ihop gammalt till nåt nytt från befintliga garderoben. Gör väl inget att folk sett det förr, bara du känner dig fin själv :)

Anonym sa...

Oh, extrafint med röda skor till ränderna! Blev det Pekbibeln?

Linda K sa...

malin: nä det blev elefantmobilen från Designtorget. Sonen har haft den och älskar den :) Ingen bebbe än?