torsdag, juni 1

Personal shopper

Här kommer lite skryt! Jag är en gullo blogger :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Villken fin sida du har, högsta betyg! kommer att smyga förbi ofta ..

Anonym sa...

Du är ju helt fantastisk. Någon borde instifta ett gullobloggarepris och dela ut det till dig.

Anonym sa...

jag gör som studenterna - sjunger * Linda Kå-å - shalalalala*

Polly sa...

Gulloblogger var bara förnamnet! ;*

Anonym sa...

Om du jobbar i närheten av Marievik, Liljeholmen, Stockholm kan jag ju skvallra när dom har div utförsäjningar i Modehuset, massa märkeskläder som dom med jämna mellanrum rear ut till noga utvalda personer (inbjudan krävs, dvs en kopierad lapp), vad ska jag göra när Modehuset flyttar :-(

Linda K sa...

helena: välkommen!

atomflickan: :)

cocotte: jaaaa! bestående av en strut karameller tack :D

hedgehog: åh jag känner mig ung på nytt :)

polly: *rodnar*

linda l: allt sånt tages tacksamt emot :) Fick inbjudningar till MOP ett tag, men sen trillade jag tydligen av deras inbjudningslista...

vintagejessica: snyggo! Men det är en ryggsäck det ska vara. Tack för tipset ialalfall!

Anonym sa...

Men, tänk det visste jag redan! Att du var en gullo blogger alltså!:)

Linda K sa...

åsa på åsen: tack raro! :)

Linda K sa...

johanna: :)