måndag, juni 19

Kort

Det har knappt gått en vecka sen jag var hos frissan och redan sitter jag och funderar på en kort frisyr. Liksom inget kul med detta halvdanna. Och jag betvivlar att det kommer att bli jätteroligt med en decimeter längre hår. Bara trist och flygigt. Träffade en kompis från mammagruppen idag. Med ny kort frisyr. Jättefräscht och fint såg det ut. Men hon är jättesmal och mörkhårig. Det är då det gör sig. Får väl genomlida sommaren med denna frisyr, så får vi se om det åker av i augusti. Är ingen långhårig...tjej, höll jag på att skriva. Kvinna då. En långhårig kvinna? Det låter ju inte klokt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju jätte fin i håret.
ewac

Polly sa...

Kort är tufft, det skulle du nog passa bra i!

Linda K sa...

ewac: tack vad rar du är. Känns som en risbuske :(

polly: mmmm kanske ryker några tofsar nästa gång jag ska till frissan... tack för stöd! :)

sanna: precis, det är ju bara att låta det växa ut igen :) tack!

Me sa...

Håret ser alldeles utmärkt ut och klär dig bra.

Översättarhelena sa...

Hellre en långhårig kvinna än en lång hårig kvinna :P

Anonym sa...

Låter som det är dags att gå till magiske Morgan?

Anonym sa...

Med risk för att få ordentligt med mothugg:

Det är alltid snyggare med långt hår! Basta! :)

...ok kanske inte alltid men i 9 fall av 10 i alla fall.

Linda K sa...

japaneseviking: tack! men jag är lite ombytlig av mig, tröttnar och vill göra nåt nytt :)

helena: absolut :D

mi: är det till honom polly och åsa på åsen går?

daniel: så säger maken också. ganska manligt tyck va? ;) jag tror han gillar mig i kort hår också.

Anonym sa...

Äsch - jag är inte ett dugg smal, men det har varit en mega-hit att klippa av sig håret ändå. Funderar på att kapa det ännu lite mer faktiskt, trots att det redan är riktigt kort :)