fredag, juni 30

Lägesrapport

Här jobbar jobbade jag idag. Var jobbar ni?

16 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Det ser ut som ett mycket trevligt ställe att jobba på! Själv jobbar jag som vanligt på hemmakontoret. Men just i dag med den extra finessen att jag har shorts, så att baksidan av låren klibbar fast på den skinnklädda kontorsstolen. Allt för sommarkänslan.

Linda K sa...

helena: på med bikinin! :)

PreDatado sa...

Just a small problem... I can't read swedish? norwich? danish? Sorry...

Anonym sa...

åh, ser ut att vara en riktigt behaglig arbetsplats! ( :
trevlig helg!

Anonym sa...

Hmm ja somliga har det najs! Själv sitter jag inne på kontoret och jobbar! Men om två veckor bär det av på semester så... =) det är rätt okej, jag kan härda ut till dess!

Snart tretti sa...

Det var et koselig sted å jobbe på! Jeg har nettopp begynt i ny jobb, så det å sitte på sitt eget kontor, selv om det er inne, føles helt fabelaktig:) Nå er det likevel straks helg for meg! Bøkene får vente..

Linda K sa...

predatado: yes that is a problem. But hey, you can look att the pictures :)

Linda K sa...

sofie: tack detsamma! :)

catja: håll ut! jaghar också en vecka kvar inomus, sen så :)

grombaben: kul med nytt jobb! ha en härlig helg :)

Anonym sa...

Trevligt :) jag jobbar vid kassan på sötaste resturangen nu i sommar.

Linda K sa...

ally: hoppas du får gott att äta då :)

Anonym sa...

Jobbar inte alls vårdar barn
Idag blev det klippning på söder och sedan vallning av dotter i Farsta centrum.
ewac

Anonym sa...

I ett hett bageri.

Anonym sa...

Inte alls - för jag har semester, för jag har semester, för jag har....

Kl 16.00 stängde jag av hjärnan och gick hem. Åter om fyra veckor. Det skall vara sol, sol, sol.

Linda K sa...

ewac: ledig men ändå jobb, typ? :)

elin: phu, låter hett!

marie: ha en supersemester! med sol sol sol :D

Anonym sa...

Grymt trevligt ställe att jobba på men är det inte jobbigt att läsa på laptopskärmen även om den står i skuggan?

/räknenisse^2

Linda K sa...

den tjocke konsulten: mja man får justera och anpassa efter sol och skugga så funkar det helt ok.