fredag, juni 30

Sticker nu då

Nu efter en megaportion nudlar och ett glas vitt vin börjar jag känna mig redo för utgång. Nothing fancy, ett par glas vin med väninnorna på något najs utehak. Med alkohol i blodet tror jag till och med att jag vågar gå iväg med mina ganska korta shorts. Högklackat gör ju saken lite bättre.

Hade tänkt hinna kolla in på Keen (jag mötte Lassie: min kusin har en kompis som känner tjejen som startat butiken. Magnus, hon hade restaurang Blå i Kista förut!) men jag orkar inte stressa iväg och bli svettig. Nä jag tror jag tar ett glas vin till istället. Vem vet, jag kanske skulle ta och gå utan shorts :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Utan shorts, ja var lite vild Linda ;)

Anonym sa...

Av med shortsen, det är ju varmt ute. You can do it ;)

Nej men seriöst, du ser skitfräsch ut! Ha en super kväll!

Anonym sa...

Du ser jättefin och somrig ut,ha det så mysigt ute

Linda K sa...

johanna: hoppas du tog dig ett glas :)

sara: jag behöll dom på ändå ;)

kattis: tack gulle!

mum: tack söta mamman, hade jättetrevligt! :)

Anonym sa...

jätte snyggt :)!

Linda K sa...

tack! :)

Linda K sa...

vintagejessica: tack :)