söndag, juni 4

Några fynd

Tre fjärdedelar av alla plagg på vinden får komma till klädhimlen. En del åkte tillbaka upp, sånt som kan komma till pass senare. Bland annat om det skulle dyka upp en liten dotter nån gång i framtiden :)

Och ett par plagg får följa med mig hem. Här är dom otvättade och skrynkliga, men redan nu skakar en maskin för fullt i tvättstugan. Inga jeans dock.


Knallblå stickad top, mammas gamla. Såg en typ likadan på Acne för ett tag sedan.


Moggrön stickad kofta. Tror det är farmors verk. Söt!


Cool vintage t-shirt.


Tänkte först näääh, men sen ändrade jag mig. Den är sommarsöt!


Bonusmammas klänning, en hit i sommar och i höst.


Grå mönsterstickad slipover, fin att ha bara eller med nåt under.

10 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag gillade den rutiga blusen... och din frisyr!!

Linda K sa...

linda: tror blusen kan bli lite sommargullig. Tack, håret är svettigt och vilt efter några timmars klädriv! :)

Anonym sa...

Hmm mina kläder blir alltid för små...måste vara tvätten eller att jagtränar för ...*hmrm* mycket!

Cecilia sa...

Sa jag inte att det var lönande att gå igenom föräldrarnas vind. Fina fynd du gjorde, speciellt söta rutiga blusen.

Linda K sa...

daniel: jag tror på träningen ;)

cecilia: så du sa så de va!

vintagejessica: tackar :)

Anonym sa...

Btw: Janne is the King of källarfynd!

Linda K sa...

daniel:såpass? Då har jag nåt att mobba honom för ;) Eller det rä kanske nåt han är stolt över?

Unknown sa...

Jag är ruskigt stolt över mina källarfynd.

Inget yngre än 20 år. Bla manchesterkostym, tshirts, skjortor och piké

Linda K sa...

janne: respekt!

Anonym sa...

Oj va många fynd :)
Den "sommarsöta blusen" var verkligen söt.