torsdag, juni 15

Få ändan ur

Vissa saker tar så lång tid att få gjorda! Jag skrev för säkert hundra år sen om mitt lilla skrivbord som jag eventuellt skulle måla om eftersom ovansidan är fläckig och ful. Kunde inte bestämma färg och sen kom en rar kommentator med förslaget att sätta en glasskiva på med nåt fint tyg under. Prima idé. Tyg har inhandlats och så var det detta med glasskiva. Går varje dag förbi glasmästaren på väg från dagis och varje gång tänker jag javisst ja!

Nu har ett under skett. Jag har tagit mått och lämnat in en beställning. Och idag är den klar. Ska hämta efter jobbet. Hoppas hoppas det blir fint och bra. Och att jag inte tappar glasskivan på väg hem!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du cyklar inte alltså. Skulle vara roligt att se dig transportera en glasskiva på cykeln.

Linda K sa...

janne: jorå jag cyklar, men glasmästaren ligger nära hemma, så jag lämnar hojen och rusar dit :)

Malin sa...

Kom ihåg något att fästa i hörnen med :-) Ska bli kul att se resultatet!

Linda K sa...

malin: fästa i hörnen? Hurdå?

Linda K sa...

vintagejessica: tack :)