tisdag, juni 6

Några favoriter

Blir alltid galet inspirerad och shoppingsugen när jag kollar på Satc. Här är några av mina favorit-Carrie-outfits.








  1. Helt och hållet sommarfräsch, så vill jag också skutta runt på gatorna.
  2. Tusen pärlor och ett småtrashigt linne!
  3. Snygga färger, snygg outfit.
  4. Gravid eller inte, så ser jag gärna ut.
  5. Musse-top och kavaj, stil jag snott :)
  6. Nattlinne to die for.
  7. En dröm.
  8. Skön stil i munkjacka.
  9. Underbar, snyggaste klänningen nånsin.
  10. Inte så bra bild, men jag älskar det lilla hjärtat.
  11. Hermés, need I say more?

13 kommentarer:

Anonym sa...

SATC och Carrie rules for ever!!! Kan se avsnitten om och om och om och om och om....igen :-)

Anonym sa...

Nr 9 är en av mina stora favoriter också - skulle inte se klok ut på mig dock...

Anonym sa...

jag blir så shoppingsugen så jag får ont i magen när jag ser satc, haha

4 är en av mina favoriter! där kan man snacka om casual-chic.

den här tycker jag är jättesöt: http://www.hbo.com/city/img/look/carrie/season06_1/ep77_carrie_colorfulshirt.jpg

och den här har jag verkligen blivit kär i: http://www.hbo.com/city/img/look/carrie/season04/ep66_carrie_sam_street.jpg

Anonym sa...

Åh mycket fint. har lite svårt för kepan på bild nr 10 bara.... Det finns en klänning som hon har i näst sista avsnittet som är ljust blå/grå med tyll som jag aldrig hittat ngn bild på och den är nog min absoluta favorit :)

Linda K sa...

jessica: samma här :)

anna: nä antagligen inte på mig heller, men fin är den :)

linda e: försöker efterlikna 4:an lite idag :)

Jättefina båda två!

hotspot: vet PRECIS vilken du menar, när hon springer från museet till sin fest. Den är lovely! :D

Anonym sa...

hotspot :
antar att det är den här du menar. helt lovely även om bilden kanske inte är den bästa för klänningen...

http://www.hbo.com/city/img/episode/season06_2/ep94_carrie_big_falling.jpg

Anonym sa...

Åhh jag bara älskar Carrie...fantastiska outfits (för det mesta) och vilka SKOR....

Linda K sa...

emma: ja där var den :)

bibbsan: helt galet fina. Hälften skulle jag inte kunna gå i :D

Anonym sa...

Försökte kommentera igår men det gick dåligt...
Man blir verkligen inspirerad till tusen av bilder på Carrie från Satc! Tack!

Linda K sa...

tilda: tack själv :) Ja det går trögt ibland, nåt udnerhållsarbete tror jag :S

Linda sa...

Jag älskar också den klänningen som Carrie hade på ett bröllop. SÅ snygg!

Anonym sa...

Nu blir jag verkligen så sugen på att se satc! Blir alltid så himla inspirerad.

Linda K sa...

lova: samma här! Vilket fint namn :)