onsdag, juni 14

Stream of consciousness

Vad knäpp man är först ser man ett köpobjekt som ser fint ut och så ältar man och ältar och kommer till slut fram till att nej det får vara jag ska inte ha nåt och så går lite tid och så tänker man på köpobjektet ibland men känner fortfarande att nej då det får vara och så plötsligt ett dag ser man köpobjektet på en annan person och det SER SÅ BRA UT att man blir matt och tänker att varför i hela fridens namn slog jag inte till jag kan ju nästan inte leva utan den nu och undrar om jag fortfarande kan ringa eller maila och fråga om det finns någon kvar mot all förmodan annars kan sommaren nästan vara förstörd och jag kan inte tänka mig att jag kan hitta något motsvarande och den såg ju formidabel ut på den andra (kända) personen jag måste helt enkelt ha bla bla bla...

5 kommentarer:

Linda sa...

men nu måste jag få veta vad det är du vill ha!

Anonym sa...

Känner verkligen igen det där! :)

Anonym sa...

Tack , nu vet jag att det finns fler galna personer.
Hur i helv..kan man bli besatt av ett klädesplagg? Ställa fram nyköpta skor så man ser dem på kvällen innan man somnar.
ewac

Anonym sa...

hahahaha - så där är jag precis! jag kan ringa runt till butiker i hela landet och tvinga dem att skicka mot postförskott om det inte finns i min närhet =)

Linda K sa...

linda: måste vänta tills jag vet om drömmen kan bli verklighet... :P

nina: :D

ewac: jag är galen som ett klädesplagg - klädtokig! Eller nåt sånt, killinggänget skämtade om nåt sånt fast då lät det roligare... vilda västen...

hedgehog: ja hallå H&M i Överkalix, har ni kvar den där bla bla bla.... been there done that :D