torsdag, juni 1

Sommar sommar sommmar...

Tänker alltid att jag ska lyssna på alla sommarpratare i "Sommar". Så missar jag alltid en massa. Årets måsten är iallafall:
  • Rickard Wolff 24 juni
  • Alexandra Rapaport 1 juli
  • John Ajvide Lindqvist 2 juli
  • Johan Rheborg 3 juli
  • Mikael Persbrandt 16 juli
  • Malin Berghagen 17 juli
  • Alice Timander 21 juli
  • Magnus Härenstam 23 juli
  • Tuva Novotny 24 juli
  • Åsa Larsson 27 juli
  • Kattis Ahlström 28 juli
  • Lena Nyman 9 augusti
  • Per Naroskin 12 augusti
  • Sommar 2006 - i backspegeln 13 augusti

    Äsch nu blev det ju massor ändå. Och säkert måste jag höra en massa andra också. Ofta såna man inte ställt in sig på som är riktigt hörvärda. Örongodis!



Sitt ansikte på en pinne, det kanske man skulle ha? Att skicka med på tråkiga möten.

Bilden är lånad från SR:s hemsida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar lyssna på kvällen tror att det brukar börja 22-eller 23.
ewac

Anonym sa...

JCE och Inga-Britt ska jag försöka lyssna på, många fler som är intressanta men det är bara att glömma att lyckas komma ihåg alla man skulle vilja höra. Tror de brukar finnas på nätet också för efterhandslyssning, minns dock inte om musiken var med då eller ej.

Linda K sa...

ewac: smart!

den tjocke konsulten: ja några dagar efter brukar man kunna lyssna på webbradio ja. Så gjorde jag mycket förra året. Och så kan man tydligen ladda ner sommarprat till mp3.