fredag, juni 2

Finskt 70-tal?

Tycks det hemmavid om denna klänning. Japp, det är en wrap! Är egentligen inte helt förtjust i såna klänningar, eftersom dom sitter lite konstigt på mig. Men denna H&M-variant är så söt i färgerna, och den sitter bra också. Fick prova i all hast med löfte till sonen att sen gå till leksaksavdelningen på Åhlenas och titta på alla bilarna. När jag kom ut ur provhytten stod lilleman och höll en barnskyltdocka i handen och såg lycklig ut. Han hade hittat en liten kompis :)







UPDATE: Men kolla, den ser ju likadan ut som ett mönster på Svenskt Tenn. En SvT-wrap.

6 kommentarer:

Linda K sa...

johanna: ja han hade en liten hand att hålla där, urrart :)

Anonym sa...

Jag har en likadan wrap, älskar den! :) Den satt jättefint på dig!

Och så underbart med sonen och dockan! Urgulligt!

Anonym sa...

Bästa vännen J har en likadan och den är ursöt. Lika söt som din son som hittade en ny bästis. Ha en trevlig dag ute i rabatten! :)

Linda K sa...

alla: skönt bra ok jag beghåller den :)

Anonym sa...

Den var skitfin! En sån vill jag med ha!

Linda K sa...

kattis: har nu haft den en dag, fått mycket beröm och känner mig jättenöjd. Brukar ha lite svårt "bystmässigt" med wrapar, men den här går prima :)