fredag, juni 2

Hakkapelitta!

D-e-t s-k-a b-l-i s-å s-k-ö-n-t m-e-d l-å-n-g-l-e-d-i-g-t *talar väldigt tydligt*. Jag ska sova (till sju istället för fem, ha ha), krama extra mycket på maken som lämnar mig (tillfälligt bara), bli bortskämd av sonens morfar och mormor några dagar. Det är inte alls omöjligt att jag får ett energiryck och röjer på vinden hemma hos far. Undrar om jag har något gammalt par lite baggy jeans där?

Och så skulle jag vilja se fotoutställningen Garbo´s Garbos på Nordiska museet. Den består av 90 originalfotografier ur Greta Garbos privata samling. Hon är ju så otroligt vacker. Och lik min mamma.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Räknar timmarna till långledigheten... Personligen tänkte jag slipa balkonmöbler, planterna lite fina växter till balkongen och olja ekgolv i köket. Skriver det här så blir det mer binande att jag måste göra det... ;)

Linda K sa...

hotspot: japp nu är du tvungen! :D Vad fint med oljade ekgolv.

Fru Choklad sa...

Ja den utställningen måste man gå på. Otrolig kvinna att vara vacker!

Cecilia sa...

Rensade mina föräldrars vind för två år sedan med min syster. Hittade jättemånga fynd som så klart blev mina. Efter 32 år i samma hus hade föräldrarna sammlat på sig en hel del. Ha det så kul

Anonym sa...

Jag som tyckte fotot på Garbo var väldigt likt dig :-)

Linda K sa...

bling bling girl: säkert mycket sevärd :)

cecila: åh vad kul, nu fick jag blodad tand! :D

anonymous: men åh, det var en fin komplimang :)

Anonym sa...

ojdå,liknar jag Greta Gustavsson!!
Inte illa-men det var länge sen.
Många tycker vi är lika-så du är väl lite greta du mè

Linda K sa...

mum: lika som bär :)