torsdag, juni 1

Barnens dag

Ballong och en Dumle, vad mer kan man begära?

6 kommentarer:

polly sa...

Jamentitta! En till goding som har haft kalas på dagis! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Så søøøøøt! :-)

Johanna sa...

Men plutten då!Grymt söt!Ballongen är jättestor bredvid honom :) Tänk att lycka kan vara en ballong och en dumle!

Linda sa...

naaaaw.... jag tror bestäämt att jag vill tutta ihop den där hjärtekrossaren med min lilla godsak. jag är säker på att vendela gärna skulle vilja peta honom i näsan. det gör hon just nu med alla hon gillar...

Linda K sa...

polly: ja, första juni var en prima dag för sånt :)

glamourbibliotekarien: jag veeeet :D

johanna: those were the days :)

linda: Carl har börjat upptäcka vitsen med att peta i egen näsa, han petar säkert gärna i Vendelas också :D Det är kärlek det!

hedgehog-sara sa...

han är ju så himlans söt så man nästan börjar gråta :)