måndag, augusti 13

Goda ting


Sonen hemma, och nya pjuck. Livet är helt ok.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga! Jag reafyndade också på Rizzo häromdagen (för jag antar att det var dessa som dolde sig i påsen).

Linda K sa...

virrpannan: vad bidde det? ja det var dom i påsen, men det syns inte på långa vägar på bild hur snygga dom är i verkligheten :)

dddd sa...

Snygga! Riktigt fina!

Anonym sa...

Det bidde de där i-vintras-hypade (eller när det nu var) mockaskoletterna med lite platå och snörning med band. Hm. Det där lät ju solklart.

Linda K sa...

miss kyd: tack min förtjusande dam!

virrpannan: vet precis vilka! jättesöta. vilken färg då?

Anonym sa...

De svarta. Mina svarta påkontoretskor är 5 år gamla och slut, så jag behövde verkligen dessa. Behövde.

Linda sa...

...och får man fråga om prislappen. de var nämligen jätteschnygga. du kan berätta i bulgariska leva om du vill.

Anonym sa...

Fin, Fina
ewac

Linda K sa...

virrpannan: klart du gjorde! liksom jag behövde dessa. verkligen.

linda: jag behärskar inte bulgo så jag säger sonika 550 riksdaler :) hade kostat 1495.

ewac: ja eller hur! :)

Ann sa...

så lovely! eller rent ut sagt: skitsnygga!

Linda K sa...

ann: tack söt!

a spoonful of mint sa...

De ser perfekta ut.

Linda K sa...

yeh-yeh girl: mmm perfa :D

Anonym sa...

Måste verkligen säga att du är bra på att fynda. För mig blir det Barkaby outlet ídag och hoppas på samma lycka som du brukar ha då & då.

Linda K sa...

sofia: jag har lååång erfarenhet ;) lycka till på outleten!