fredag, augusti 3

Förväntad kötid är...

11 minuter. Du placeras i kö.

Och så spelar dom Jan Johansen. Om du tvivlar för en stund finns jag alltid här, till det sista andetaget...

Är det rätt låt för en bankservice? Och varför får jag inte veta hur lång tid det är kvar under tiden? Jag vill höra 9 minuter, 6 minuter, 2 minuter. Nä, istället får jag menlösa erbjudanden om försäkringar och uppmaningar att besöka deras hemsida. Suck.

Varje år inträffar ca 800 000 olyckor. Nu kan du skydda din familj... Tack tack, men jag vill bara beställa ett nytt kort. Ge mig en bloody kundrådgivare. Det är jobbigt att blogga med en hand.

6 kommentarer:

Mie sa...

Nej det var ta mig f***n inte rätt låt! Är det ngn gång man tvivlar på att de finns så är det väl när man får stå i telefonkö! Usch, tillbringade en halv dag i Vägverkets o försäkringsbolagets telefonkö när store sonen köpt moped...
Good luck!

Glamourbibliotekaren sa...

en gang jeg ringte for å bestille togbilletter, for ca ti år siden, spilte de "Don't cry for me Argentina" i PANPIPE-versjon....!!! - i over tjue minutter før jeg kom igjennom!! Dayum. Det er jo nesten så man mister all vilje til å leve!

Anonym sa...

varför spelar de inte sommar utan ragga?? Det hade ju varit lite roligare...

Sincerely Johanna sa...

Jag satt i 2 timmar och väntade för modemsupoort till mitt bredband. Då spelade de stressande klassiskmusik. Då tar jag hellre Jan Johansen.

Linda K sa...

mie: när ja gkom fram fick jag reda på att mitt problem inte var nåt problem. nähä, tack då :P

glamourbibliotekaren: HA HA HA!! !vilken tortyr :D

hedgehog: då hade man kunnat dansa till :D

johanna: efter två timmar är man nog less på det mesta ;)

Anonym sa...

Kuliigare värre är väl när man väntat i 30 min och sen kommer fram och då kopplas ur... Hej då! Nu drar jag på charter! :)