torsdag, augusti 9

Fett kul?

Jag samlar outfitbilder på hög. Det har blivit en grej, precis som att borsta tänder och äta frukost. Dagens outfit. Tycker det är kul bara. Fast här funkar det för täskigt med bilder. Gör ett collage hemma sen.

Idag till exempel hade jag nya Whyred-klänningen. Maken lägger sällan eller aldrig märke till nya plagg. Fast idag sa han efter att ha studerat mig en stund och dragit lite i klänningen:

- Du ser lite gravid ut i den där klänningen...

Fast då hade jag ju just fått en cykelkorg, så jag kunde inte döda honom. Snart, mycket snart, börjar det nya livet.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!!! Du är mitt solsken i vardagen! Jag har börjat jobba nu, in i dimman. :/

Anonym sa...

haha. jag hatar att spä på könsrollerna men alltså min kille är PRECIS sådär! Kläder jag burit i ett halvår tror han är nya. Stupid!

Annie - PD sa...

Hihi, han är pure evil den mannen. Är du säker på att han inte är besatt? ;)

Annie - PD sa...

Glömde skriva - du läser nu en bok som jag fingrat mkt på... Hoppas att den är bra!

Anonym sa...

Ser att du läser Carina Rydbergs senaste.. Bitvis väldigt obehaglig, men ändå så rasande bra skriven. Läste en artikel om henne för ett tag sen där hon sa att hon inte skriver böcker som tröstar & ja det får man nog hålla med om.

Frida sa...

Ser fram emot ditt oufitkollage, du är alltid så snygg och inspirerande (även om jag just nu bara går omkring i nedspydda amningslinnen...)

Linda K sa...

melina: jag kommer snart efter...

underbaraclara: ibland är det bra, när man liksom smygköpt nåt ;)

annie: åh han är besatt, tro mig :D
rydberg? den är super!

anonym: den är verkligen bra! man vill inte sluta...

frida: tack vad gullig du är! ibland skulle jag också vilja gå runt lite nerspydd av en bebis :D

Anonym sa...

Stort grattis från Knuts och Astrids mamma! Dina fina tavlor hänger i barnens rum!

Linda K sa...

susanne: öh? mina fina tavlor? du menar inte minna nu? :)

Anonym sa...

Jag tror det var makens undermedvetna som slank igenom, han vill helt enkelt ha fler barn med dig! :D

Linda K sa...

dtk: he he, så fint tolkat ;)