fredag, augusti 10

Dumma häxa

Men asså ba. Ibland undrar jag vad det är för gökar på Blocket. Man borde tvingas att skriva under ett vett och etikett-avtal innan man säljer eller köper där.

Jag la ut ett plagg och en kvinna hörde av sig och var intresserad. Så jag meddelade kontonummer och hon skulle sätta in pengar. Jag plockade till och med med mig plagget ut till skärgården för att kunna skicka det snabbt.

En vecka går och inga pengar. Under den tiden har jag fått fler mail från intressenter men meddelat att plagget redan är sålt. Blev förbannad och ringde upp henne. Men oooooj hon hade inte hunnit sätta in pengar för hon hade det och det och det och det...

Listen, bitch. Vi hade ett avtal. Du sätter in pengar schmack och jag skickar plagget.

Hon skulle göra det på en gång, sa hon. Jo hejsan.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Säg till om jag ska spöa upp henne. Dont fuck with LindaK.

Minna sa...

Jag backar upp.

Anonym sa...

Jag skulle gärna backa upp också men då får du fullt upp med att plåstra om mig ;)
Men jag står på din sida till 100%.
She better sätter in pengarna snart för sitt eget bästa!!!

Linda K sa...

alla tre: mina hjältinnor! om jag tvingas ringa henne igen ska jag meddela att jag har three mean bitches att skicka efter henne! :D

Anonym sa...

Fult att göra som hon! Det är antingen eller, vill hon ha den får hon betala pronto!

Linda K sa...

mia: hon lät helvimsig, suck...

Anonym sa...

Tvinga dem att köra Paypal/Payson eller motsvarande. Blocket och Tradera är som magneter som drar till sig träskmänniskor.

Linda K sa...

dtk: mmm.

Sunflower sa...

När min sambo och jag flyttade ihop så lade jag ut en annons på min säng. Bara någon timme efter är det en kvinna som ringer och frågar varför jag säljer sängen och jag svarar att det är för att jag blivit sambo och vi köpt ny större säng. Jaha, säger hon och frågar om jag sovit mycket i min säng. Ja, förutom de nätter jag i inte sov i den. Jaha, säger hon, hoppade du runt hos andra då. CHOCK. Hörde jag rätt?! Ursäkta säger jag, men vad menar du? Hahaha, jag skojar bara. Hon fick inte sängen!!!

Linda K sa...

sunflower: ha ha ha, det finns ju människor! :D

Gissa Bilden sa...

Jag säger bara en sak:
www.tradera.com

Linda K sa...

gissa bilden: japp. men jag orkar inte.