lördag, maj 12

Tre två ett noll

Världens kortaste semester börjar... NU!

9 kommentarer:

Cecilia sa...

Ha en underbar helg!

Smartasmia sa...

Njut för bövelen, njut! Och duttig tös med plånbokskoll:-)

Anonym sa...

Hoppas du får mysigt på din mini-semester! :o)

Anonym sa...

Ha det så himla bra!
Jag skulle vilja testa en grej (inspirerad av dig) inte köpa några kläder på hela sommaren!!!! Undrar vad som händer? Skule jag få ångest? Undrar om jag skulle klara det? Jag behöver ju egentligen ingenting. Har så mycket kläder att det är löjligt.

Anonym sa...

Nu säger jag det: Englas blogg är inte ett dugg bra. Boring mode och stelt snack. Hur kunde den vinna bästa blogg tävlingen?

Anonym sa...

Ha en trevlig helg.

Laila och Johan sa...

Ha det riktigt riktigt bra!!

Anonym sa...

Hare myspys :)

Linda K sa...

alla: tack! det var härligt och jag är nog ännu mer förkyld nu :D

cicci: duktigt eller galet? jag håller tummarna för dig om du gör det :D

anonym: det får stå för dig.