onsdag, maj 9

Pretty in pink?

Ni kollar väl på Room Service? Ebba får sitt vardagsrum pimpat!

Veckorevyns Ebba von Sydow har stenkoll på stil och mode men det syns inte i hennes vardagsrum. Johnnie och Mattias tar med sig inredaren Lotta Bäcker för att kolla in Ebbas trea på en äkta tantadress på Östermalm i Stockholm.

UPDATE: Room Service-killarna diskuterar kvinnor och leopardmönstrat. Tesen är att varje kvinna någon gång går igenom en leopardperiod, stor eller liten. Och att alltså har varje kvinnlig individ något leopardmönstrat i sin ägo. Jag är benägen att hålla med. Jag har ett par leopardleggings hemma som jag ännu inte använt. För feg?

UPDATE II: Mja, jag tycker väl att det blev sådär. Men Ebba var nöjd, och det var ju bra. Skulle själv ha väldigt svårt att låta någon annan bestämma stil åt mig.

20 kommentarer:

Anonym sa...

jag börjar kolla nu, för nu har Sverige vunnit semin :)

Cecilia sa...

Jag har, eller den finns kanske kvar någonstans, ägt en leopardmönstrad polo. Tycket jag var så sexig i den :P

Linda K sa...

hedgehog: det var inte sonen alltså! men sara :O

cecilia: tesen lever vidare alltså :)

Anonym sa...

Våga vägra! Leopard kommer icke över min tröskel!

Linda K sa...

polly: du ditt unikum! :D

Anonym sa...

åh jag tyckte att det blev SÅ fint! precis min stil!

Anonym sa...

Å jag vet. Jag är speciell! ;P

Linda K sa...

julia: smak som bak :)

polly: såklart :)

Camillas lockar sa...

Mmm, det blev sådär... Fast jag zappade, kanske missade nåt förstås :-)

Cecilia sa...

Jag tycker att det var alldeles, alldeles underbart! Så fint att jag t o m var tvungen att göra att blogginlägg...

mvh

en annan Cecilia

Linda K sa...

camillas lockar: nä inte min stil heller.

cecilia: vad bra, då kunde du inspireras :)

Frida sa...

Spontant känner jag "no way" när det gäller leopardmönstrat. Men enligt deras tes så har man ju hela livet på sig. Kanske skaffar jag blått hår och leopardmönstrade kläder när jag blir tant?

Linda K sa...

frida: det är aldrig för sent ;)

malla sa...

Håller med polly - aldrig att det kommer in något leopard eller annat djurmönster hos mig!! Hur gammal jag än blir!! :)

Anonym sa...

Jag håller med om leopardmönstrat. ALLA måste någon gång ha ägt något leopardmönstrat.

Jag tyckte att det blev Sååå fint! Förutom att de totalförstörde det gamla fina skåpet...

Linda K sa...

malla: you rebels you! ;)

erika: tror fortfarande att det finns en liten leopard för varje kvinna :D

ja texten på skåpet blev ju sådääär... :S och så kändes allt lite för stylat tycker jag. men det blir säkert bättre när hon bott in sig och blandat ut med sina egna grejer :)

Anonym sa...

Såg också det igår, Room Service är det enda inredningsprogrammet värt att lägga tid på att se. Och Ebba är bäst!

Linda K sa...

dtk: dom är ju rätt kul, killarna. ebba var lite töntig som vägrade hjälmen tycker jag :P

Vi på Kantarellen sa...

Leopard.... oh... bara så jag!

Linda K sa...

mamselamsen: ha ha ha! hur mycket har du? :D