torsdag, maj 3

Morrn da gutter

Så håller alla tummarna för att jag får gå på förmiddagsutbildningen den här gången utan att dagis ringer. Inte för att sonen är sjuk, men lagen om alltings jävlighet ni vet.

Nytränad och fräsch som en rosenknopp sitter jag på same old internetcafé och äter frukost. Det är, som jag konstaterar varje gång, sunkigt. Kan någon tipsa om trivsammare diton mitt-inne-i-stan?

På idag:
Acne tubejeansen
Svart blus Karl Lagerfeld for H&M
Och så några svarta skor...

Apråpå. Mina glasögon ser större ut än någonsin med min ännu lite kortare frisyr. I like it!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Morrn morrn! Jobbar hemma idag, har ett viktigt möte efter lunch... :P

Linda K sa...

polly: då håller jag tummarna för att ditt möte går riktigt bra! :D

Smartasmia sa...

I like it också! Du är jättefin i kort hår som påpekats förut:-)

C sa...

vad är mitt inne i stan? ska det finnas internet? om mitt inne i stan är typ sveavägen eller jakobsbergsgatan så är ju sosta att rekommendera! men där finns inte internet, men å andra sidan finns det en cappuccino som man vill döda för...

Anonym sa...

haha, det var en bra mening du skrev hos mig. hela projektet fick plötsligt en ny dimension! om några år kanske alla bara uttrycker sig med en mening. från mona sahlins första maj tal till rapports nyhetssammanfattning. horace delar ut nobelpriset för bästa mening. ah, du sköna nya värld.

Cecilia sa...

Så imponerad att du kan träna innan jobbet, jag är ingen morronmänniska.

Linda K sa...

smartasmia: tack söt!

carl: men det är nätet jag vill åt ju :O

fredrik: HA HA HA! kanske det. här är du alltid välkommen att skriva hur många meningar du vill :D

cecilia: jag ska ju ändå upp, och efteråt är det otroligt skönt!

Katti sa...

8.15 har jag snoozat 9 gånger och står typ i badrummet. Imponerande man kan var färdigtränad och frukostätande då. Imponerande...

Morgoncaféer finns det gott om. Vilken stadsdel?

Linda K sa...

kattis: småbarnsmammor är vansinnigt duktiga på tidiga mornar ;) jag vill ha internetcafé ganska mitt i stan, möjligen åt östermalm till!