onsdag, maj 9

Kanintebestämmamig

Här är f*nskapet, förlåt blusen. Själv kan jag inte alls bestämma mig. Vilket kanske skulle vara en indikation på att returnera den. Men skam den som ger sig. Jag ger både lag Syd (stanna) och lag Nord (åter) varsin poäng. Vad ger ni?



Syd Nord 1-1

UPDATE: Syd Nord 4-1

UPDATE II: Syd Nord 5-2

UPDATE III: Syd Nord 5-5 Det står lika! Mamma mia!

UPDATE IV: Syd Nord 6-8 och då tolkar jag Pollys skönsång som en röst till Nord. Korrekt?

UPDATE V: Syd Nord 8-9 Helt olidligt. Och vad kul att en H&M-blus får sån uppmärksamhet. Om jag inte ska ha den borde den hamna in nån monter för allmän beskådan :D

UPDATE VI: Syd Nord 10-9 Jag är inte ett jota klokare, ändrar mig varannan timme. Och detta, gott folk, handlar om ett plagg för 198 riksdaler.

UPDATE VII: Syd Nord 11-9 Det har väl framgått att jag faktiskt tänker följa röstresultatet? Det är inte för sent än, tio dagars öppet köp!

UPDATE VIII: Syd Nord 12-10 Shit det här är ju precis som Så ska det låta!

UPDATE IX: Syd Nord 12-11

UPDATE X: Syd Nord 12-12 Härmed förklarar jag röstningen avslutad. Lika alltså, vilket innebär att jag ska fatta beslut över helgen. Tack alla rara som hjälper mig i mina våndor! :)

42 kommentarer:

Anonym sa...

heja lag Syd!!!

Anonym sa...

SYD

Anonym sa...

En jävla massa poäng på den blusen!!!!! Har jag missat ngt? Skicka tillbaks vart? Skicka den till mig....annars vill jag veta postorderkällan snarast

Linda K sa...

hedgehog, tina och cicci: Syd går upp i värsta ledningen! :D

cicci: har inte bestömt om jag vill behålla den. en simpel H&M-grunka :)

Anonym sa...

hmm, lutar åt Nord... Lite 'tantig' och det klär ju INTE dig!

Mie sa...

Tantig, my ass! Den är ursnygg!

Anonym sa...

mie: Tantig, your ass! Jaa, smaken är ju som bekant som baken... :P

Linda K sa...

anonym och mie: tack tack, en av varje :)

Anonym sa...

lag Nord, du kan hitta nåt snyggare som du inte tvekar över :)

Anonym sa...

Lämna tillbaka den! Inte så värst snygg.

Anonym sa...

Nord. Jag hade bytt ut och gått och köpt något glassigt smink istället ;)

Linda K sa...

johanna, molly och julia: noterat, tack!

Minna sa...

den är lite kul. behåll den.

Linda K sa...

minna: och du är rar, tack :)

Anonym sa...

Jag stämmer upp med en sång:
"bye bye, baby baby bye byyyeee, oohoooohhooohhoooohoooo, bye bye, baby baby bye bye..."

Mest för att jag ville sjunga. Fast den kanske är lite väl genomskinlig?

Linda K sa...

polly proffstyckare: herregud, en hel sång :D lite genomskinlig ja. på ett sött sätt? och, vad röstar du egentligen? ;)

Doris och Rita sa...

Den är jättegenomskinlig. Nord.

Linda K sa...

asha: jag får en känsla av att genomskinligt är dåligt? tack, noterat :)

Anonym sa...

Den är superfin!

Anonym sa...

Jag röstar nord, förlåt kamrat. Bye bye betyder ungefär hejdå på engelska. ;P

Linda K sa...

anonym: tack :)

polly: duh! du sa att du bara kände för att sjunga ju :P

Anonym sa...

Japp... Go back to where you came from you evil blus! Tyvärr, håller inte måttet i min smak.

Anonym sa...

Nord, är inte så mycket för den typen av ringning. tycker det alltid ser ut som det fattas några knappar.. och lite väl genomskinlig, konstigt när det är en sån "flickig" blus..

Anonym sa...

Go go -lag syd!

Anonym sa...

*fnissar*

Linda K sa...

anni: jag hör och jag antecknar! :)

heléna: mmm jag är som sagt kluven. väldigt kluven :P

mocca: noterat, raring :D

polly: damen har redan röstat, så så iväg med sig ;D

Anonym sa...

Jaja, åkej då.
Jag ska till Sv T på lördag, skarumed? ;)

Anonym sa...

Bytt, bytt kommer aldrig igen!

Anonym sa...

Du räknar väl min lilla röst som syd? Behåll(billig?). Ser ut som en blus fårn en svunnen tid, ialla fall på bild. Helt rätt! Lita på min smak. Den ÄR god.

Anonym sa...

tänk den som får blusen om du lämnar tillbaks. om den bara hade vetat vilket förflutet blusen har...haha ;)

Linda K sa...

polly: oh I wish! men jag ska ju på hotellromans med maken då. du har mitt mentala stöd! :)

biddatroy: sant. tack.

cicci: tack hjärtat :)

julia: blusen med ett förflutet! :D

Minna sa...

Om du inte kan bestämma dig, slingla slant, då kommer du veta vad du egentligen vill!

Linda K sa...

minna. du är så smart! :D

Översättarhelena sa...

Om det inte är försent så lägger jag ungefär tjugo röster på Sydsidan. (Samt går troligen och köper mig en likadan blus själv.)

Linda K sa...

översättarhelena: det är inte för sent! tio dagars öppet köp du vet. vad glad jag blir att nån mer är spekulant på THE BLOUSE :D

dddd sa...

Keeper!

Anonym sa...

Alltså absolut: heja lag nord (det var väl lämna tillbaka?). den är väldigt genomskinlig på ett osnyggt sätt...(då menade jag inte att du var osnygg såklart!)

Linda K sa...

miss kyd: hear you loud and clear! :D

petra: ha ha, nä jag fattar. lite seethrough ja :)

Anonym sa...

Nej, den verkar sladdrig och är för genomskinlig för att den ska funka i längden :-)

Linda K sa...

maria: mm kan vara så... tack för tyck! :)

Anonym sa...

Lag Nord för böfvelen. Orsaker: som ovan. :)

Linda K sa...

jenx: tack! :)