torsdag, maj 10

The, kaka och skor. Och en del annat.

Nej jag tänker inte bli sjuk till helgen. Det är ju vår vilo- och hångelhelg! Vi ska vara John och Yoko, basta. Kurerar mig i detta nu med the och riskaka, och sen tidigt sänggående.

Avis på Polly som har köpt en massa skor. Inte för att jag behöver sko... eller vad säger jag?! Klart jag behöver skor! Alltid. A woman´s right to shoes. Mest av allt behöver jag ett par svarta högklackade snyggingar med t-slejf. Och en übersöt klänning, ni vet en sån där som alltid funkar. Och ett par jeans! Såg ett par illsnygga Guess härom dagen. För att inte tala om...*bladdrar vidare om livets väsentligheter*

14 kommentarer:

Cecilia sa...

Ojoj inte sjuk, krya på dig!

Mie sa...

Ett par snygga skor hjälper garanterat bättre mot halsont än te o riskaka;-)

linda m sa...

krya på dig, tag en överdos med askorbinsyra och sov!
hoppas ni får supermysigt i helgen :-)
(d är väl klart ni får ha-ha)

Anonym sa...

Lite skor till 80%ig rabatt är aldrig fel.. ;)

Anna ser dej sa...

Nej, nej. Mota sjukdomen med hett te, ingefära och sex. Och njut av helgen!

Linda K sa...

cecilia: nä jag vägrar. lite halsont och snuva mest :)

mie: man kan tycka det ;)

linda m: tack söta!

polly: 80%... det är som nirvana.

anna ser dej: jag motar för fullt! :D

Frida sa...

krya på dig! och dröm om skor!

Anonym sa...

Klart du inte kan bli sjuk nu! Vira en halsduk runt halsen, enligt min mamma funkar det mot allt... (hm)
Har en fråga på min blogg idag, hade varit kul att se vad du tycker...

Anonym sa...

Hoppas du klarar dig undan att bli sjuk. Ha det nu så himla mysigt i helgen! Och lämna åtminstonde rummet för nån LITEN prommenad! ;D

Smartasmia sa...

Nej, nej...vägra sjukdom nu! Klart ni ska ha en hångelhelg:-) Och med ett sådant outfit måste ju bara bassiluskerna hållas borta! Och visst har fröken den ulitmata byxlängden nedan:-)

Anonym sa...

Du kommer INTE att bli sjuk!

Linda K sa...

alla: tack tack och åter tack! vägrar sjukdom, det tycks funka :)

Anonym sa...

Jag måste erkänna att jag köpte ett fjärde par av samma model (eden) från miss sixty igår.. Såklart en annan färg men ändå... (en främling) ;-)

Linda K sa...

sara: trivs man i nåt ska man ha det! en jesus! :)