fredag, maj 11

Bästa


26 kommentarer:

Anonym sa...

Å va fina ni är!

Linda K sa...

jenny: tror det är bästa fotot på mig och sonen som pytte :)

Anonym sa...

Underbar bild!

Linda K sa...

cecilia: tack! :)

Anonym sa...

gossingarna där!

Anonym sa...

Underbart! Det går inte att ta miste på den kärleken.

Linda K sa...

polly: :)

anci: :)

Anonym sa...

Lovely!

Cecilia sa...

Så fint, blir nästan lite tårögd :)

Anonym sa...

vacker, verkligen!

Ann sa...

Så vackert! Det är inte ofta man själv och barnet/barnen blir bra på kort SAMTIDIGT. Tur det finns digitalkamera ;)

Linda K sa...

alla: tack! fotot är från öppna förskolan, carl var så liiiiiten! jag blir nästan också tårig :)

Anonym sa...

helt underbar bild, nästan så man får bebislängtan :)

Gagga sa...

Underbar, innerlig bild!

Doris och Rita sa...

Underbar bild. Sådär så jag bara blir glad såhär på morgonen.

Linda K sa...

hedgehog: mmm eller hur? :)

gagga: bästa :)

asha: :D

Smartasmia sa...

Instämmer helt i ovan - ni är rackans så stiliga på finfin bild:-)

Anonym sa...

Verkligen vackert foto.

Laila och Johan sa...

Oj, oj, oj vilken härlig bild!!!

Anonym sa...

Vacker bild!!

Linda K sa...

alla: tack! :D

Anonym sa...

Jättefin bild!

ingis sa...

Jättefin bild! Men är det bara jag som tycker du är väldigt lik Gwyneth Paltrow?

Linda K sa...

kattis: tack :)

ingis: oh! vad smickrad jag blir. är nog tyvärr bara på den bilden isåfall :)

Anonym sa...

Ingis, precis min tanke, skulle precis skriva det i en kommentar när jag såg din. Mycket snyggt foto, har lite 60-talskänsla tycker jag.

Linda K sa...

petra: svartvitt blir ofta finast tycker jag :) tack!