fredag, december 1

Ljus i vårt hus

Ahhh, första december. Nu får man officiellt börja känna julstämning och smygpynta. Maken och sonen satte små lampor i lilla granen ute igår kväll. Och vem vet, en dag står det kanske ux flux ett avdventsbarn där på köksbordet? Funderar på att börja köra med skumtomtar till låntagarna i biblioteket. Något säger mig att besöksfrekvensen skulle öka markant.

I helgen ska vi ha litet glöggkalas och äntligen ska jag få smaka på lingonglöggen. Nu har den stått hemma och mognat nästan en månad och jag har inte tjuvsmakat. Gott blire!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gott för dig, men inte för mig! Slut här, så vi får ta ngt annat! Drick åt mig och beskriv smaken!

Linda K sa...

ann: ska bli!

Linda K sa...

ann: risken blir att jag svarar att det smakar lingon ;)

Anonym sa...

åh den är ju så god! (jag har tjuvsmakat ganska mycket..)

Linda K sa...

antifashion: mmm då har jag nåt att se fram emot :)

Anonym sa...

Ha ha- tack för den beskrivningen!

Linda K sa...

ann: ;)