måndag, december 4

In the dark

Här har ni kvinnan som kan känna sig fram till rätt par jeans. I morse upptäckte jag att jag lagt fram fel par Acne (DOM BAGGY ISTÄLLET FÖR DOM TIGHTA, SKANDAAAAAL!). Eftersom det bara inte skulle funka med dagens outfit fick jag tassa in i kolmörker tyst tyst för att inte väcka son och make och enbart med känsel leta mig fram till rätt par. Jag har ett gäng jeans, alla ligger i en trave. Know thy jeans säger jag bara, and thy shall find.

Eventuella slutsatser av denna lilla berättelse:
  1. Linda har väldigt känsliga fingertoppar
  2. Linda har vansinnigt bra koll på jeans
  3. Linda är bara ganska uttråkad och kom inte på nåt roligare att skriva om
  4. Linda är helt knäpp som lägger ner sin själ i dagens outfit
  5. Linda är i despo-behov att kaffe

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt svar 1&5 tror i alla fall jag
:-)

Unknown sa...

6. Linda är väldigt söt

Doris och Rita sa...

Klar 5:a. Det gäller alltid 07:15 :D

Linda K sa...

anci: bra kombination!

giselaq: ja HUR skulle det sett ut med fel par jeans! ;)

janne: *rodnar*

asha: har tillgodosett det nu :)