torsdag, december 7

Bra & anus

WTH! Jag gjorde det igen. Jag somnade när jag nattade sonen. Hade big plans för ikväll. Skulle hinna med en massa grejer och sen sitta i lugn och ro framför tv:n och kombo-blogga-se-criminal-minds. Vaknade för en kvart sen och nu är jag sur. Trött och sur. Missade mitt program, orkar inte göra det som skulle göras.

Och när man börjat vara sur kan man lika gärna fortsätta irritera sig på saker. Som att maken hade glömt köpa ägg så att jag fick ta sonen med till affären och handla innan det blev några pannkakor gjorda. Som att en person kan få så mycket uppmärksamhet fast jag egentligen inte bryr mig.

Sen kan man bli glad över saker ockå. Som att man har en massa snälla kompisar på nätet som är kompisar. Som att äggkartongerna är juleröda nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en cool äggkartong. Aldrig sett förut.

Linda K sa...

sara: dom har varit blå tidigare, den här var coolast! :)

Anonym sa...

Men gums den gå ri repris.. Nu komm erjag int eihåg vilken dag men runt 23-00 så visar de den. Frågan är om du är vaken då? ;)
Sen var avsnittet sisådär så du missade inte så jättemycket.
Eller så är jag bara gnällig för att jag måddde illa samtidigt ;)

Linda K sa...

lena: åh vad bra, orkar jag inte kan jag ju spela in den. tack :)