lördag, november 4

Ständigt detta H&M

Jag älskar H&M. Och nästanhatar H&M. Det finns en massa fint och billigt. Samtidigt finns det för mycket fint och billigt. Ibland blir det för mycket av det goda. Det är så lätt att shoppa loss några hundralappar där då och då. Men om man sparade några såna hundralappar kunde man istället spendera på ett roligare märke med bättre kvalitet. För dyrare ÄR roligare, det bara är så. Självklart måste det finnas en massa H&M-plagg i garderoben, men det får inte bli för mycket heller. Då blir man anti. Det är jag nu. Får se om det går över till torsdag?

UPDATE: och apropå, här kan man se Sofi Fahrman testa Viktor & Rolf-plagg.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, herregud - jag är värsta H&M-apan. Jag kan inte gå ut ur en butik utan någonting. Min garderob fullständigt svämmar över med H&M-prylar. Jag får ge mig snart.

Désirée sa...

Tycker att H&M är underbar!!!
Det och IKEA gjorde mig helt svensk!!!

Linda K sa...

kerstin: man får blanda upp det med anant :)

démonée: älskar också h&m och ikea, men dom får inte ta över helt!

Polly sa...

Låt oss se på torsdag. You and me, girl. Med fyra vassa armbågar... ;P

Anonym sa...

All H&M - kryddat med lite Gucci, MJ eller Dior - det är najs =)

Lycka till på torsdag - jag orkar inte i år.

Linda K sa...

polly: jag e på!

hedgehog: tack, det kan behövas...

Polly sa...

Hedgehogsara:...jag undrar det jag... Om det inte är någon igelkottsdam som kommer att sitta klistrad vid datorn vid tiden för släppet på nätet... ;D