tisdag, november 21

You´re the inspiration

Jag är fullkomligt inspirerad idag. (Och i koma eftersom jag på grund av nattfebrig son och snarkande make sov ca en halvtimme i natt) Det är ju bara att titta sig omkring till höger och vänster och få idéer. Härom dagen tittade jag på min kusin som var tokgullig i jeansskjorta, svart tröja och svart kort kjol. Vips, där satt dagens outfit. Igår tittade jag på ytterligare en kusin som var galet söt med blå ögonskugga. Så idag är jag också söt med det. Och så tittar jag ju dagligen på Hotspot, som igår var smashing med senilsnöre. Härmapa! (jag alltså)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh mycket lyckat snöre måste jag säga!! Jag investerade i ett nytt igår också, silverkedja - flott!

Linda K sa...

hotspot: najs! var hittar man en sån?

Anonym sa...

Hos min kära optiker - Ljungs optik på Odengatan :)

Anonym sa...

Snajsigt värre as usual!

Linda K sa...

hotspot: åh jag vill också ha silver, får besöka honom! tack :)

ann: sänkjo! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Fin øyenskygge! Merke + nr/navn, please! :)

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: en salig blandning av ljusblå kajalpenna, blå och vita skuggor :)

Anonym sa...

Så snyggt! Ögonskuggan, senilsnöret - för att inte tala om dagens klädval! Jeansskjortan skall genast plockas in från kylan igen (den har legat på undantag ett tag) och glasögon med snöre måste införskaffas. Det passar väl även på en Prussiluska?

Linda K sa...

anneca: jag skulle säga att det är ett MÅSTE på en Prussiluska! :D

Anonym sa...

Det känns iaf mkt mer stylish än Gudrun Sjödén-kläder och Kånken ryggsäck... :)Men G S har en väldigt söt tunika i sin sista kollektion.

Linda K sa...

anneca: är inte så bevandrad där, får ta en titt :)

Anonym sa...

Do so, "Tilda" heter den.
Fantastiskt roligt inlägg om avtalsuppsägningen och England! Din blogg är super!

Linda K sa...

anneca: tack :)