söndag, november 26

Jag hjärta Uppsala

Regn till strots flanerade maken och jag i Uppsala centrum igår. Mycket trivsamt. Efter viss övertalning fick jag köpa den underbara adventsljusstaken a la julbock på Designtorget. Ingen jul utan!

Strosade i butiker tills det räckte, slappade på hotellrummet (det bidde en minisvit, efter att vi först fått ett rum med två enkelsängar och sen ett rum som luktade rök), badade badkar och drack skumpa, *******, träffade vännerna och gick på fest. Attans vilken fest!

Oj, jag tror jag köpte en cashmeretröja också.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Det saknas en * stjärna

Linda K sa...

janne: det har du rätt i ;)

Polly sa...

Haha, jag noterade det också. :D

Polly sa...

förresten, show me the cashe!

Anonym sa...

Appropå stavningen och antalet * så är det faktiskt tillräckligt många om man tänker på det lite finare ordet... ;D

Linda K sa...

polly: :P

polly: ben komma pronto!

åsa på åsen: så sant :D

Unknown sa...

Samlaga?

Polly sa...

Kramade trodde jag?

Linda K sa...

janne: nä vi lagade inte mat tillsammans på hotellrummet, fick middag på festen :P

polly: ja det gjorde vi också :)