onsdag, november 22

Några timmars sömn tack

Igår gav jag upp mitt i Grey´s Anatomy och gick och la mig med sonen. Försov mig dessutom en timme i morse, så man kan tycka att jag borde vara utsövd. Å andra sidan höll sonen igång en stund i natt, varm som en liten kamin lilla stackaren. Idag får maken vara hemma med honom en jesus (Minnas uttryck, jag är fortfarande inte helt hundra på hur det ska användas så jag gör det hejdlöst).

Hoppas hoppas lilleman kryar på sig till helgen så att vi kan gå på partaj i Uppsala, maken och jag. Har lite outfitångest. Tor jag måste älta i bloggen!

UPDATE: jag spelade naturligtvis in GA så ni behöver inte berätta om ammunitionen sprängdes i magen eller inte, hur det gick för arga tantens make, eller för arga tanten själv förrstesten och hennes bebis, om "tre nakna tjejer i duschen som tvålar in varandra"-drömmen blev verklighet, och om McDreamy och donnan kysstes på slutet.

16 kommentarer:

Minna sa...

hahahahahahahah. Jag tycker att du har anammat det bra, på ett fint Linda K sätt!

Idag är jag också en trött en jesus...

Unknown sa...

Om "tre nakna tjejer i duschen som tvålar in varandra"-drömmen blev verklighet skulle jag gärna vilja ha en kopia på inspelningen.

Linda K sa...

minna: då så, då fortsätter jag hejdlöst :)

janne: du byter ju foto så jag blir skitsad!

u wish.

Kerstin sa...

Det var ett sjukt bra avsnitt. Heja GA!!!

Viveca sa...

Buhu.... comhem hade sumpat vårt hus tvsändningar. Så jag missade GA. Och jag tänkte, dom kysser nog inte varandra i just detta avsnitt. Yeah right.

Anonym sa...

Och jag spelade in hela avsnittet. (Försöker sudda mentalt vad jag precis läste)

Linda K sa...

kerstin: får catcha up ikväll :)

viveca: går den inte i repris?

hanna: det är bara spekulationer! :D

Anonym sa...

Det slutar mitt i
ewac

Anonym sa...

hoppas lilleman kryar på sig fort.det är jobbigt för alla med sjukt barn trött blir man ju ändå den här j--a månaden. (vem ber om november-no one)

Linda K sa...

ewac: vadå? i en kyss? i en explosion? berätta inte! ;D

mum: han är mycket piggare och kräkfri idag :)

Eva-L sa...

det är repris på söndag 13.50
själv spelar jag in House och söver barn samtidigt...

Linda K sa...

eva-l: bra, om inspelningen inte funkade :)

Anonym sa...

Vänta nu här! Kallar du henne för elaka tanten?? Hon är ju bäst!

Linda K sa...

fröken fröken: ja jo men hon är ju "elak", på ett charmigt och snällt sätt :)

Anonym sa...

jag tankade hela säsongen o sträck tittade sist jag var sjuk :)

Linda K sa...

linda: oooooh då vet du vad som händer! :D