måndag, november 27

Du är så mjuk och go

Kollade på fina cashmeretröjor på Filippa K Ease förra veckan. Gossiga och mjuka, men inte i den färg jag ville ha. Dessutom så djupt urringade att man måste ha en top under. Och cashe vill man ju ha direkt mot huden! Så när jag hittade en söt variant på H&M i Uppsala i helgen, i rätt färg och till en tredjedel av priset, kändes det helt ok att handla H&M igen. Den blir adorable tillsammans med mitt nygamla pärlhalsband. Kan komma att invigas på min Linda-dag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så underbar!

Linda K sa...

mimo: jo den funkar fint :)

Doris och Rita sa...

På H&M ? Najs!
Trend?

Linda K sa...

asha: japp :)

Anonym sa...

Kan det vara samma som man har kunnat beställa från H&M? Där är de ju slut... men det kanske betyder att jag måste ge mig ut på jakt när jag är i Sthlm i helgen?! Nu fick jag upp hoppet!

Linda K sa...

catarina: jag vet inte om det är samma? det här var "a favouritue selected by M van der Bosch". slut i sthlm vad jag vet, därför blev jag glad när jag hittade i uppsala.

Linda K sa...

catarina igen: nu meddelade min kusin att hon sett dom i Västermalmsgallerian, så kolla in :)

Anonym sa...

Va´uppdaterad man blir här! Perfekt, tack! Ska spana på dem till helgen!

Linda K sa...

catarina: u go girl :D