söndag, november 26

Ingen bulle i den här ugnen

Alla verkar gå i väntans tider utom jag. Å mina vägnar alltså. Igår undrade pappa om det var en "mammaklänning" jag hade på mig. Nu är min far 60+ och har inte riktigt kläm på det där med empirskurna plagg, så ja ja. Och så väntar han väl på barnbarn nummer två? Sen på festen kom det fram att det diskuterats flickvännerna emelllan huruvida jag skulle inmundiga alkohol eller inte, om jag skulle köra hem efter partajet. Meine damen, som ni märkte drack jag en del vin, och jag intog hotellsängen istället för bilen.

Jag har ju sagt att jag vill ha en nollåta ju.

12 kommentarer:

Polly sa...

men öva kan man ju alltid. :P

Linda K sa...

polly: öva bör man, övar gör man :)

Anonym sa...

jag för min del väntar bara på en marcjacobsklocka...

Linda K sa...

hedgehog: jaså är den beställd? inga niomånaders leveranstid hoppas jag ;)

Polly sa...

jag ska också sikta på en nollåtta. :)

Anonym sa...

ihhh :D fler barn?
vad nyfiken man blir när du skriver sådär. tihi ^^
lycka till oavsett och bloggen är sweet!

Unknown sa...

Som man säger the fler barn the merrier.

Polly sa...

Titta ovanför dig, janne. Där är såna dära japanska tecken, som jag redan glömt vad de betydde! Gud vad du hänger med, alltså!

Linda K sa...

giselaq: perfa. 4 år mellan mig och min bror, alldeles utmärkt :)

polly: samtidig mammaledighet! oiii oiii! :D ....eller nääää du menar ju...ahaaa! ja dom är bra nollåttorna :DDD

anonymous: man vet aldrig ;)

janne: ja det gamla kända ordspråket ja :D

polly: var det inte nån japansk motsvarighet till glad smiley? eller en kanin? eller en bh?

Anonym sa...

Ohh-nu blev jag också sugen på en till bebis. Har två vildar hemma som hör hemma på zoo, snarare än inomhus. Det skiljer 1,5 år mellan dom och det rek. jag INTE! Trots allt är jag sugen på en till. Sinnessjuk eller?

Polly sa...

Bh, med nylyfta tuttar. :)
jodå, jag tänkte mig en bebbe. ska bara hitta pappan först. sen kan vi lalla dagarna runt i barkarby, hehe.

Linda K sa...

ann: ha ha ha nej helt naturligt :D

polly: du skaffar en pappa, så börjar vi jobba på det i vår, ok? :D