onsdag, november 22

Värsta söta frimärkena

Ibland kan jag inte låta bli att köpa frimärken. Inte för att använda dom, men för att dom är så fina. Idag gjorde jag det. Alla tiders barnprogram:



Blev så klart tvungen att köpa dom med Garbo för en tid sedan också. Döm om min förskräckelse när maken lite senare plötsligt hade tagit ett av dom. Men himmel! Jamen skit samma då, har två kvar iallafall.



Sonen har en liten frimärkstavla i sitt rum med tåg på. Mäkta poppis.



Sån bil har sonen! Och så kanske det finast av alla, ett Frankofagert märke.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh supersuperfina <3

Anonym sa...

Det finns fina latte-frimärken också :)

Anonym sa...

Garbo frimärket var jättefint. Jag missade nog att det fanns att köpa :(

Linda K sa...

mimo: tack :)

kattis: ja! ett sånt har jag på jobbet :D

tomtemor: ja det var ett tag sen.

Unknown sa...

Jag köpte också barnprogramsfrimärkena. Ett gick till försäkringskassan och ett till skatteverket. Snacka om slöseri...

Samuel gillade bolibompa-frimärket bäst.

Linda K sa...

janne: ja dom små känner väl inte till alla humlor och dumlor och teskedsgummor :)