fredag, november 24

Pinibelt

Jag kan inte låta bli att rysa lite när Hon har valt Honom i Krister (P3) och dom ska spontanprata med varandra nån minut inför svenska folket. Dom är ju så nervösa! Och bladdrar hejdlöst. Ler samtidigt lite skadeglatt för mig själv eftersom den som gett sig in i leken får leken tåla.

Skulle nog inte ringa in till radio själv. Gillar inte min röst. Skulle inte låta sådär cool. Tänk om jag kräktes! I luren, fräsch tjej liksom (ok förlåt mig det är fredag). Det gulligaste var ändå när min lillebror mailade in till Pontus Enhörning och önskade "It´s oh so quiet it´s oh so still..." med Björk till sin bibliotekariesyster.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En gång för länge sen var det någon som önskade "Bara vara vänner" i något nattprogram - från en anonym - till mig...

Har fortfarande idag ingen aning om vem det var. Big mystery.

Anonym sa...

Åh vilken rar bror! Har han fått en önskad låt tillbaka?

Anonym sa...

Jaa, hehe. Det där är en intressant del i programmet.

Mitt favoritpar blev hejdlöst förälskade, flyttade ihop och sen isär 1 månad senare. Lite jobbigt för dem när Krister ringde upp för att kolla läget några månader efteråt...
Jag tycker de var coola som vågade chansa! :)

Linda K sa...

hedgehog: ja, och härom dan var det en mads som önskade Strangers in the night till mig och .... nä nu ljuger jag igen.

Vad spännande!

uppsalaanna: ja han är rar. Men jag är inte rar för jag har inte önskat tillbaka :(

enterannieswworld: jaaaaa, våga vinn! :D