fredag, november 10

I huvudet på cykeln

Spann på lunchen. I viss mån kan jag emellanåt eventuellt kanske någorlunda förstå er killar och era simultanproblem ;) I huvudet:

Trampa trampa... vad köpa till fars dag? tänka tänka... han vill mest ha dyrsaker, synd att jag inte högg nåt på V&R, för fokad på mig själv...we´ve got 16 tons of hardware *sjunger tyst med*... va ere här, ska vi stå upp hela tiden?... bra att jag hittade fin knallgul jacka till sonen... ska jag behålla V&R-klänningen? trampa trampa, jaha nu ere nån himla hårdrockslåt, helt omöjlig att hålla takten till... ja jag tror jag behåller den... ja uppenbarligen ska vi stå hela tiden... nån bok kanske till maken... trampa...va vare för vin jag skulle köpa nu igen, Cline och...och...och... takten, Linda, takten! ...jaså byte på 8 och inte 4, jaha... when you´re movin´up with Alcazar... *dansar lite på cykeln*... trampa trampa... kommer inte på det där andra vinet... men öl då, öl funkar väl alltid till en man? ... klänningen stannar! ... trampa trampa... jaha hiphop-låt, jag betackar mig... hallå var det där pausen, den var typ 4 sekunder lång... trampa trampa... ja man får ju inte skavsår i arslet av att stå hela tiden iallafall...there´s a boy I know, he´s the one I dream of *nynnar med*... måste komma ihåg viktigpappret innan jag går hem idag... skriva på och skicka...trampa trampa... sista nu... hatar när han räknar ner sådär 30... 15... 5.... med wtf, en låt till? du sa ju... *frustar* ... men ok jag förlåter dej *nynnar med till it should be easy but it never is with youuu*... trampa trampa... jag ser ljuset Jonathan...

20 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, du är för rolig du! =) Trevlig helg!

Kerstin sa...

Åh, vad duktig du är - jag ser spinning som lite meditation. Man kommer fram till relativt mycket .... eller?!? Trevlig helg på dig. Kraaaaam.

Linda K sa...

ida: det samma :D

kerstin: jo det är perfekt för vimsig planering. Helg på dej me, kram! :)

Anonym sa...

"Crazy man"...få se nu Linda...är det du eller jag som cyklar innomhus? Stående? Hmm...

Men jag gillar dig ändå!

Linda K sa...

tomas: det är jag som cyklar ståendes inomhus och det är du som är crazy man.

Minna sa...

Spinning är lovely!

Anonym sa...

Aha. Då är pusslet lagt. Nu ska jag ta helg och köpa en snygg slips. Vi ses på festen i kväll! (Nä nu är det ju jag som är ute och cyklar...).

Du är väl förtjänt av en skön helg tycker jag!

Anonym sa...

Vi ses i Nangijala!

Linda K sa...

minna: in deed :)

tomas: crazy man.

anna: not if I see you first ;)

Laila och Johan sa...

Det måste ju vara meningen att träningstid=planeringstid, eller? Själv mathallucinerar jag när jag simmar, hur normalt är det? Trevlig helg!

Anonym sa...

Låter nästan som min hjärna! ;)

Anonym sa...

Jag har följt din blogg on & off i 1år snart. Tycker du är så himla go! Jag blir glad, full i skratt eller bara inspirerad när jag läser dina inlägg och får massa bra tips & idéer. Tack för en superbra blogg!!!

Linda K sa...

loppanlej: ibland tänker jag på godis riktigt mycket och då känns det nästan som jag äter det :P Trevlig helg du också!

terese: :D

nina: tack söta! jättekul att höra :)

Anonym sa...

Haha! Så där mycket orkar inte jag tänka på spinnig. Till och med min hjärna är utmattad och i nära döden tillstånd.

Linda K sa...

mrspitepalt: det är ju genom att tänka på annat man klarar sig genom ett pass ju :D

Anonym sa...

Jag tänker alltid en massa bra tankar när jag spinnar, men jagtro inte jag minns så många av de efteråt! hehe

Anonym sa...

åh, vad skönt - nu slipper ju jag träna. Jag har ju redan fått den ultimata upplevelsen ;) himla hygglo!

Anonym sa...

Sån är jag också, förstår inte hur folk kan slappna av på riktigt. Jag testade yoga- likadant där. Blev bara stressad och ville passet skulle ta slut så jag inte glömde bort vad jag skulle göra efteråt

Linda K sa...

malla: ibland hade man behövt papper och penna på hojen :)

hedgehog: ha ha ha! just :D

ann: har aldrig testat, men jag kan tänka mig att det skulle ta ett tag att verkligen kunna släppa allt och slappna av.

Doris och Rita sa...

Du får börja stepa/aerobica. Klarar du av att simultantänka då bli jag imponerad!

Kanske därför jag aldrig har varit intresserad av spinning, jag har helt enkelt för långtråkigt på cykeln (skulle haft det trots simultantänkande) ;)