onsdag, november 15

Alla goda ting är tre

Mina fynd från Lin-ko-ping!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, den skjorten likte jeg godt! Hvor er den fra?

Anonym sa...

Wow! Och jag gillar väskan OCH dojjorna!

Anonym sa...

ah - the väska :)

Linda K sa...

c: det är acne :)

mel e: japp riktiga fynd :)

hedgehog: the väska in deed!

Anonym sa...

Från vilken affär i Lin-ko-ping köpte du acne skjortan? Den är vansinnigt snygg! :)

Anonym sa...

hmmm... lin-KÖP-ing... :)

Linda K sa...

anna: på Solo :)

annaisa: HA HA HA! :D

Kerstin sa...

Skjortan ser onekligen mycket bra ut. Kram.

Linda K sa...

kerstin: den ÄR mycket bra :D tack rara!

Anonym sa...

Skorna och väska var finfina! Är skorna svarta? Nu skulle du varit här, en secondhandbutik tar 5kr/st för alla plagg. Det dräller av blusar i alla färger...:)

Linda K sa...

anna krimskrams: skorna är svarta och lackiga :) Äsch då! Shoppa loss åt mig också :D

Du förresten som är expert, ser du nånsin fina äkta pärlhalsband på second handaffärer?

Anonym sa...

linda k: Ja, det gör jag men pärlor är SVÅRT att veta till 100% om de är äkta eller ej. Är du på jakt efter ett? Hur ska det se ut isf? *tar på mig snok-ögonen*

Linda K sa...

anna: det behöver inte vara 100%, men dom ska "se" fina och äkta ut, du vet. typ 45-50 cm långt och doserat (alltså större och större pärlor mot mitten), gärna nåt fint spänne. får hellre kosta lite mer än tokbilligt och se sådär ut. behåll gärna snok-ögonen på! :D

Anonym sa...

Jag tror jag är med på vad för slags pärlhalsband du söker. Jag ska försöka utföra mitt snokmission väl!

Linda K sa...

anna: gulle dej :)

Anonym sa...

åååh nu är jag avis : )..har drömt om den skjortan jättelänge. Får man fråga vad du fick ge för den? så att jag kan tröstäta i chips, taco och godis hela kvcällen...haha

Linda K sa...

helena: jag prutade ner den en hundring och betalade 899. Jag har också haft seriösa cravings efter den så det var bara att slå till. ät lite för mig med :D

Anonym sa...

ok..nu får det bli mkt taco, godis och chips för det va ett bra pris! Förbaskat, den är ju så snygg ;-)! Ska bli skitkul att se den på dig men olika kombinationer : ) trevlig fredagkväll!!!

Linda K sa...

helena: ha ha ha jag ska göra mitt bästa. ha en skön kväll du med! :)