söndag, november 12

Utmanad

Stina utmanade: alla väskor jag använder för tillfället på ett och samma kort. Sisomså:



  • Lilla Pouchette, prima att ha på partaj eller i en större väska. Har den faktiskt i Bruno ibland med en blöja i!
  • Gammal god Mulberry, funkar som weekendbag om man inte ska alltför mycket med sig.
  • LV Alma. Älskar älskar älskar.
  • En till god Mulberry, slinker med ibland.
  • Gucci belt bag. Prima när man vill ha händerna fria.
  • Bruno alias Bayswater. Rymmer, för att citera Kerstin, halva mitt liv.
  • Inte med på bild är svarta Longchamp som jag för tillfället använder som träningsväska. Står på jobbet.

13 kommentarer:

Anonym sa...

oh my - finfina väskor!!!

Anonym sa...

Inte alls avis-oj nu växte näsan!

Linda K sa...

hedgehog: and may I say the same to you :)

ann: :D

Anonym sa...

Hvis du noen gang skal selge den brunaktige Mulberry'n i stoff (bakerst til høyre på bildet) - kan jeg få kjøpe da????? (Akkurat som om jeg ikke har nok vesker - 13 Mulberry og 5 Vuitton :-o... men det er en annen sak...:-P)

Linda K sa...

merete: oj det gör jag nog aldrig, det är mitt allra första mullbär. Men om jag nån gång får fnatt och ändrar mig vet jag vem jag ska kontakta ;D

stina: ånä, huvudsaken man har väskor man älskar :D

Kerstin sa...

Hahahahaha - ja, det är ju faktiskt viktigt att få med det var dag fram och tillbaka till jobbet. Man vet aldrig när man kan behöva något av allt som halva livet rymmer:)

Linda K sa...

kerstin: helt på din sida :D

giselaq: Bruno har alltid ett rött hjärta på sig. Nyckelring i samma märke :)

Anonym sa...

Avundsvärt..!

Linda K sa...

judas: :)

Anonym sa...

Imponerande samling! :D

Linda K sa...

lottisin: tack, jag har samlat rätt länge :)

Anonym sa...

Jättefina väskor :)

Linda K sa...

danni: tackskaruha :)