måndag, november 6

Måndags-ha ha ha

17 kommentarer:

Anonym sa...

*PLONG*

Så bra! =)

Anonym sa...

Det är i samma klass som jag på bion igår!! Underbart!! :D

Anonym sa...

Aaaaaaaaaaaaaaaa, gulle.

Anonym sa...

Haha, genast blev min sura måndag glad. :)

Anonym sa...

Åh vad roligt att läsa igenom dina blogginlägg och titta på outfits så här på måndag när man varit borta i nästan två veckor! Det gör min dag :). Och sen att få skratta lite är värsta bonusen :D.

Minna sa...

ja, han är såååå söt.

Linda K sa...

mafo: ja, tack och bock till dej som hittade den :D

åsa på åsen: ha ha ha var det så du lät? :D

anonymous: ja visst!

maria: min med :)

agneta: välkommen hem! :D

Anonym sa...

Ha, ha! Skratt smittar verkligen. Jag kollade med min 18 månadersskrutt i knät som skrattade och slog ut med händerna och sa "tut" när filmen var slut. Härligt!

Linda K sa...

miah: åh gulle ! :D

Anonym sa...

Härligt!

Anonym sa...

Very cute. Now THAT's a happy baby. But was the baby laughing in Swedish or some other language???

Anonym sa...

shit vad sötig bebbe!

Linda K sa...

tusset: japp :D

bobk: it´s swedish laughter of course ;)

hedgehog: instämmer :)

Anonym sa...

Man kan ju inte annat än bli på bra humör av detta :)

Linda K sa...

malla: världens lyckoskratt :D

Anonym sa...

Bebisskratt! Finns det något underbarare?!

Linda K sa...

maja: tror inte det :D