fredag, november 3

Lediga fredag

Dom ringde från Barkarby outlet och undrade om inte jag kunde komma förbi och förhöja stämningen lite. Kanjaväl sa jag och åkte dit. Höll på att få med mig halva Acnebutiken hem. Men nöjde mig med en fantastik silkesscarf (för att om möjligt locka till mig ännu fler scarfpeople, ha ha). Ska visa bild när det finns bättre ljus i detta hus.

Har också varit i Täby centrum och handlat kläder till alla barnen. Nästan lika kul det. Så nu klarar vi vintern. Det enda som fattas är ett par mockastövler till bonusdottern, såna praktiskt taget utan sula som klarar noll slask, noll kyla och noll snö. Hepp.

Så här fikar vi i vår familj (på Mac Donalds, på sonens begäran):
  • jag dricker en kopp kaffe
  • maken dricker en kopp kaffe och äter en lowfat muffin (som jag smakade en tugga av)
  • bonusdottern dricker en cola light
  • bonussonen dricker cola och äter en munk me dchokladöverdrag
  • sonen dricker mineralvatten och äter en liten pommes frites med ketchup

Ikväll ska jag på tidernas Halloweenparty! Blir hämtad med envit limosin.

PS. Det kan hända att jag ljuger en del i det här inlägget.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha, ha, nu har du livat upp min dag!

Anonym sa...

Varför fryser inte flickor i den åldern?
Dottern köpte liknande stövlar på NK ( högst upp) förra året helt galet när det finns Ecco. Gortex.

Vad var det som inte fick följa med hem från Acne?
Har illmosinen kommit än?

ewac

Anonym sa...

ljug? hm, det är nog kaffet eller limon som är falskt ;)

Anonym sa...

Guud va svårt att gissa vad du ljuger om. Själv var jag på MTV´s mingelfest igår i Köpenhamn ;) or not..

Linda K sa...

hanna: vad bra :)

ewac: flickor fryser men väljer att ignorera det, tror jag. tycker jag mig minnas från egen ung ålder. med hem fick inte följa ett par coola utsvängda mörkblå brallor, en söt grå tröja, ett par högklackade beige skor, en pälsmössa, en stickad marinblå tjocktröja med puffärm, en off white tjockkofta...

hedgehog: jag vet knappt själv, jag lever i en fantasivärld ;D

Minna sa...

jag VET att du ljuger. Det var du som åt muffisen och inte maken. Hepp.

Polly sa...

*sjunger högt och falskt efter ett par glas vin*:
kås ju nöu dat vi ar living in a fantasi vörld and aj am ö fantasy görl..!

Linda K sa...

minna: naj för saudan! (på skånska)det är dagens sanning! :)

polly: HA HA HA!! :D