fredag, november 3

I love Acne


Dagens köp.

19 kommentarer:

Minna sa...

vilken fin outfit bild det var idag. så kan det gå när man är ledig hela dagen och kan invänta rätt ljus.

Anonym sa...

Oj Oj! Nu kommer scarves-folket gå i spinn... Mycket chic!

Anonym sa...

Oj då, hur mycket kan en sån där chic scarf kosta på barkarby outlet om man får fråga?

Linda K sa...

minna: ja det blev nästan lite jesus över det hela :D

anna: lägger inte ut bilden på flickr och hoppas dom inte hittar hit! :P

mary: den kan kosta 350 kronor. Kunde inte motstå! Silkig och hal och underbar :)

Linda K sa...

mary igen: shit ja glåte rju som en scarf fetishist!

Anonym sa...

Åhhh, vill ha. Tyvärr är det lite långt från Malmö till Barkarby outlet.

Linda K sa...

camilla: har ni inget motsvarande?

Polly sa...

haha, lägg ut den på flickr och låt fetishisterna spinna loss! ;D

Linda K sa...

polly: *kräks* ;P

Anonym sa...

Oooh....that will sure get the scarf people excited! LOL. Actually, I like it too. Very cool. Have a nice snowy weekend Linda! BOBK/Orlando

Linda K sa...

bobk: I wont show it to the scarf people! You too have a good, warm, weekend :)

Anonym sa...

jag visste liksom inte ens att scarf people fanns. jag trodde att jag var en - jag tycker scarf är snyggt. men inte mer!

Anonym sa...

Du är vacker. Fantastiskt leende. Och färger och allt.

Linda K sa...

mary: det finns scarf people och så finns det scarf people... ;)

evap: tack snälla! :)

Anonym sa...

Har precis öppnat ett outlet i Svedala, men dom har tyvärr inte Acne *snyft*

hanna sa...

Ursnygg!

Linda K sa...

camilla: kanske en del annat smått och gott?

hanna: tack!

Anonym sa...

Här är en scarf-fetishist som blir r-kåt när jag ser dig i din scarf. Tror du att du kan gömma dig på nötet?

Passi

Anonym sa...

ohh, nu giock jag igång igen, silkig och hal, varför vill inte min kvinna ha en sån? Antagligen för att hon vet att jag tänder på silkiga hala scarves.