torsdag, november 2

Har ingen aning om vad jag ska kalla detta inlägg

Om det bor tomtar i de skor man inte kan låta bli att investera i, får man äta upp dom då? Nej det får man inte, för man lever sunt. Dom får bo kvar i lådan.


(Bara en parentes och tillika försvarstal det var faktiskt så att jag hade en rabattcheck hos Nilson och så har jag haft den här sortens doja på hjärnan en tid jag har fått för mig att jag ska ha dom på julafton till nån söt klänning eller kjul ja inte bara då naturligtvis annars också men i allafall så dissade jag ju ett par liknande Vagabonder för dom hade för grov klack och kändes inte helt rätt men eftersom jag var så fokad på dom tänkte jag inte på Nilsons egna kängor utn fick syn på dom nåra dagar senare och dom är ju ärtan pärtans och dessutom billigare med rabattchecken blev priset löjeväckande ja det var väl bara det jag ville säga och om ni undrar varför det sitter en tomte i skon har jag inget seriöst svar på det adjö)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga var de!! Hellre en tomte i munnen än en tomte på loftet! :)

Anonym sa...

De där skorna köpte jag för två och en halv månad sedan:D De är snygga, och jag håller med, med rabattcheck så blir de sjukt billiga också!

Anonym sa...

Skitsnygga!

Anonym sa...

Nice pjuks!Antar att du fick använda dig av komplicerade matematiska shoppingekvationer innan typ-med rabattcheck så TJÄNAR jag på det här?

Linda K sa...

malla: så sant så sant! :)

maria: skönt, skogurun har likadana, då känns det ännu mer rätt :D

emme: tackar :)

ann: ja jag FICK ju i princip 150 kr ;)

Anonym sa...

kom tomtarna med på köpet månne?

finfina skor i vilket fall!!

Linda K sa...

hedgehog: nä det var faktiskt inte en enda tomte med, kände bara lite julstämning med all snö... :) tack!

Anonym sa...

Behålla behålla behålla! :) Jag spanar också efter sådana. Men fått upp ögonen för ett par stövlar. *hmmm*

Linda K sa...

sunflower: dom ska helt klart stanan hemma! :)

Anonym sa...

Ha, ha! Sitter och skrattar högt för mig själv... jag menar, en skumtomte i skon, ha, ha! Fina var de i varje fall, både tomten och skorna! :)

Linda K sa...

linda: tycker jag med :)

Anonym sa...

Jag kör lackskor på jul, redan bestämt mig. Som när man var barn. (Fast lite sexigare, haha.)

Sa Polly

Linda K sa...

polly: lack ÄR sexigt! sexig på julafton, damn girl! :D

Polly sa...

Haha, ja det känns helrätt i sällskap med mamma, pappa, liten gris, bror och hans familj. Tofflor passar väl bättre, men jag vill nog ha lite gläääääämoor på jul ändå. :P

Linda K sa...

polly: såklart!

Anonym sa...

finfina!

Linda K sa...

åsa: tacktack :)