fredag, augusti 10

Borta bra, men...

När man kommer hem från en skön vistelse i skärgården inser man ett och annat.
  • Det är underbart att slippa tänka på att fem personer ska ha varmvatten i duschen och att slippa stänga av vattnet för intvålning och schamponering.
  • Ögonbrynen har brett ut sig över större delen av ögonlocken. En kamp att få dom tama igen.
  • MIN GARDEROB LER MOT MIG OCH GER MIG EN JÄTTEKRAM.
  • Sonen älskar skärgården men nynnar ändå Stockholm i mitt hjärta när han sitter i sitt rum och leker.
  • Blogga blogga blogga... när som helst, var som helst, hur som helst.
  • Att man de flesta kvällar bytt tv:n mot bok. Inte tokigt alls faktiskt.

2 kommentarer:

Gissa Bilden sa...

Du vet väl att man alltid ska stänga av vattnet ändå när man ska tvåla och schamponera..
Växthuseffekten, du vet.

Linda K sa...

gissa bilden: usch jag är dålig på det. men jag duschar inte så länge, å andra sidan :)