måndag, augusti 6

Att äta dom

När jag äter kräftor surplar jag i mig en i taget, äter allt som finns att äta på den och tar sen en ny. När maken äter skickar han först och främst alla huvuden till mig och sen lägger han alla stjärtar på hög. När högen är lagom stor skalar han dom och lägger på macka. Vi brukar mobba honom för det. Av nån anledning. Dumt, han är ju så gullig när han sitter där och samlar.

Klart man får äta kräftor upp och ner.

Öh, vad skrev jag just? Hur man vill, menar jag såklart.

4 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Är skaldjursallergiker så inga kräftor för min del. Men det är ett nöjde i sig att titta på er som äter, ni ser så roliga ut.

Anna sa...

Jag älskar kräftor och äter dem precis som du, är så fokuserad på att äta mina så jag har faktiskt ingen aning om hur sambon äter dem, fast jag tror han äter klor och stjärt *hm*

Frida sa...

Absolut en i taget, och väldigt noggrannt. Jag tuggar lite på de små benen oxå, bara för att inte missa nåt mumsigt!

Linda K sa...

johanna: ho ho, kan tänka mgi det :)

en södertäljebos liv ii: rätt, man ska foka på det man gör :D

frida: samma här :D