fredag, januari 5

Vila i frid

Kära lilla kamera (avbryter här för *snyft* *gråt* *snörvel*), sov gott.

Ingen idé att lämna in sjuklingen till kameradoktorn, kommer antagligen bli dyrare än att köpa en ny. Skit också. För ungefär ett år sen lyckades jag tappa bort kameran under en promenad i Uppsala. Då var det en vänlig själ som lämnade in den till polisen. Men nu är det nog kört. Den har åkt i backen för sista gången.

Jag tänker fylla år om knappt en månad och då önskar jag mig en efterträdare till min allra käraste pryl. Tillåt mig ändå i en stund av sorg och saknad citera Mocca:

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen:
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL

Stackars dig :( hoppas du får en ny när du fyller år.
*kram*

Anonym sa...

Kolla hem försäkringen
vår täcker tom. tvättade mobiler.
Om jag hade pengar dapadapadapa doooo
så skulle jag köpa en "hängsel" klänning på Acne i Barkarby
kanske något för dig?
ewac

Linda K sa...

mocca: tack gulle :) mini-böööööl

ewac: den svarta? finfin, men jag ska inget mera ha :S har haft kameran några år, tror inte det lönar sig med tanke på självrisken.

Anonym sa...

nää - vad bajsigt, hoppas du får en ny iallafall :)

Linda K sa...

hedgehog: på önskelistan :)

Anonym sa...

japp den svarta och rea var det.
ewac

Laila och Johan sa...

Är det inte sjukt att det ska vara dyrare att laga än att köpa nytt. Hoppas du hittar någon ny som du gillar!

Linda K sa...

ewac:beauuuutiful!

loppanlej: mmm, särskilt när den har några år på nacken :(