lördag, januari 13

Outfit nr 2

Julgransplundring kräver ett klädbyte. Tur att sonen bara är (knappt) tre, annars kanske han skulle haft invändningar mot att hans mor försöker se ut som snövit eller någon annan sessa med puffärm och babydollklänning. Fast när han kommer upp i den åldern är han väl måttligt intresserad av julgransplundring över huvudtaget. Hur som, här ska plundras!



Jag vill tillägga att tomten på bilden heter Fritz. Han bor hos oss året om och känner sig därför inte alls hotad av att julen är över.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hu, jag får obehagsrysningar av julgransplundringar... Man var tvungen att ha kalasbyxor som kliade, påsarna var trista - och det låg alltid ett russinpaket eller en frukt i - när man bara ville ha godis... Och det var larvigt att dansa tyckte jag :)

Anonym sa...

du är hur söt som helst och fritz också!

Anonym sa...

Fin klänning! Vart kommer den ifrån?

Linda K sa...

hedgehog: he he. sonen vägrar dansa själv, ska bäras. fatta hur varmt det blir! ingen frukt i påsen den här gången :)

åsa: tack :) alla andra hade jeans, så jag stack ut lite lätt...

anonymous: den är från Zara :)

Ann sa...

Va sött när granen skall kastas ut!Jag för min del går mest omkring i velourdress. Mysigt men inte så snygtt!

Anonym sa...

tasstaylor: det har jag också nu :)

Anonym sa...

Nice legs!