fredag, januari 26

Blicka framåt

Härmed förkunnar jag att rean i Kista centrum är totalt över. Bara gammalt tråk kvar i butikerna. Och det som inte är tråk är fel storlek eller inte tillräckligt nedsatt. Allt under 70% är hutlöst. Nej, det är dags att blicka framåt och tänka vår! Och tyvärr fullpris.

Lite avis på alla söta flickor och pojkar som får klä upp sig och gå på Elle-galan ikväll. Vad är väl en bal på slottet? Får inte missa att titta på det vackra spektaklet på tv på söndag. Kanske iklädd något riktigt fint?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde jag var HELT klar med rean. Men si jag hittade mer på lunchen idag. Eller faktum är att det var maken som hittade åt mig. 2 st koftor från J Lindeberg, likadana iofs men i olika färgställning. Bredrandiga svart/orande och svart/mörkgrå. Lite dålig fantasi med likadana - men va sjutton nedsatta till 400:-/styck från 1198:-/styck.
Jag som skulle försöka spara pengar till Malmö/Köpenhamnsresa med massa shopping 9 februari... Det sprack :) Men det var makens fel! Så de så... han sa faktiskt "Äsch - välj inte - ta bägge"!
Trevlig helg!!!

dddd sa...

Sänds den på tv? Vilken kanal? Trean månne? Pffft... Säkert trean eller femman. De kanaler som jag INTE har. :(

Minna sa...

Din kommentar som du la in på min blogg imorse har nu förvanlats till "anonym"... först stod det Linda K... skumt...
det här nya blogger kanske är lite konstigt trots allt....

Linda K sa...

annicab: skänt att ha maken att skylla på ;D

miss kyd: oj jag vet inte riktigt... hoppas inte trean för den har itn ejag heller :S

minna: sträääängch! ibland dyker inte min bidl upp heller :S

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,985851,00.html

Läskigt!

Linda K sa...

julia: hu! tur at tjag inte var kvar där då!